Usume elukestvasse õppesse. Pakume teoreetilisi ja praktilisi kursusi erinevates eluvaldkondades.
Looval liikumisel põhineva kursuse eesmärgiks on läbi mänguliste liikumisülesannete, kehateadlikkuse ja eneseväljenduse luua võimalus iseendast rohkem teadlikuks saada ning kogeda lõõgastust, loomingulist rõõmu ja uusi taipamisi.
Kohtumiste käigus lubame endal peast rohkem kehasse tulla ning avastame, mida kehalised impulsid ja mänguline keskkond meiega teeb. Kui sinus on olemas lapselik uudishimu ja soov end nii kehaliselt kui suhetes teistega proovile panna, siis oled kursusele oodatud. Eelnev liikumiskogemus ei ole osalemiseks vajalik.
Kursus on üles ehitatud kõigile jõukohastele loovatele ja kehasõbralikele harjutustele, mille fookus on lihtsusel, mängulisusel ja uurimuslikul lähenemisel. Tantsu- ja liikumisteraapia, loovtantsu ja kontaktimprovisatsiooni varamusse kuuluvate harjutuste kaudu jõuame parema kontaktini oma kehaga ning leiame seoseid keha ja meele vahel. Liikumises otsitakse rohkem enda liikumisi ja ei tegeleta ettenäidatud sammude õppimisega; keskendume nii enda eripära ja liikumises vabaduse otsimisele kui kehateadlikkuse suurendamisele. Selles abistavad meid loovtantsu ja kontaktimprovisatsiooni elemendid, venitus- ja teadveloleku harjutused ning aeg-ajalt mängud improteatri varamust. Kasutatakse erinevaid eneseväljendust soodustavaid meetodeid ning luuakse võimalus kogetu üle mõtiskleda.
Lisaks liikumisele teeme ka teistel looval eneseväljendusel (joonistamine, draamavõtted jms) põhinevaid uurimusi iseenda kohta: kasutame vahendeid (pallid, kangad jm), teeme grupiülesandeid, paneme enda tähelepanu, koostööoskused ja kehalise empaatia proovile. Tuletame meelde, milline liikumine annab meile jõudu, mida räägivad meile erinevad igapäevased (kehalised) harjumused ja avastame ennast kui suhtlejat.
Kursusel luuakse võimalikult turvaline ja hinnanguvaba keskkond. Iga kohtumise alguses tehakse sissejuhatus teemasse, tuuakse tähelepanu kehale ja siin-ja-praegu kogemusele (maandavad harjutused, struktureeritud liikumine); seejärel liigutakse teema uurimisse (erinevad ülesanded, mängud, teadveloleku harjutused jne), mis võivad olla nii individuaalsed, paaris- kui grupitegevused; aktiivsed tegevused vahelduvad rahulikuma endasse süüvimise ja kogetu reflekteerimisega, mis võib olla nii kirjutamise, arutelu kui ka joonistamise vormis. Iga kohtumine lõpeb jagamisega, sõnalise või vaikse lõpetusega.
Iga osaleja piire tegevustes osalemisel respekteeritakse – peamine on tahe ja rõõm katsetada.
Õppekavarühm – Traditsiooniline ja täiendav meditsiin ning teraapia
Tutvu õppekorralduse alustega
“Väga tore, rahulik, usaldusväärne õpetaja. Hea tunne oli tunnis, selle järel ja on nüüdki veel meenutades.”
“Iga tund oli erinev ja keskendus mingile teemale. Grupi suurus oli hea ja tekkis kõigiga usaldus. Muusika valik oli meeldiv ning aitas hästi kaasa harjutustega. Juhendaja oli avatud ka meie endi ideedele.”
“Tean nüüd õige mitut mängu, mida mõnusas seltskonnas läbi viia. Suurenesid teadmised iseenda kohta. Kogesin täielikku kohalolekut; null argimuret või kõrvalist mõtet.”
“Sai tegeleda keha ja meelega läbi väga erinevate mängude ja harjutuste. Mulle meeldib mäng ja põnevus ja eneseareng.”
“Mulle meeldis katsetamise atmosfäär, millele osalejadki hakkasid lisa leidma.”
“Mitmekülgne teemakäsitlus ja vahvad leiud harjutuste ning ideede näol.”
“Leidlik ja empaatiline juhendaja.”