Usume elukestvasse õppesse. Pakume teoreetilisi ja praktilisi kursusi erinevates eluvaldkondades.
Saksa keele omandamine sellisel määral, et õpilane saaks hakkama igapäevases lihtsamas suhtluses.
Põhirõhk on rääkimisoskuse arendamisel ja selleks vajalike hääldusreeglite, sõnavara ning grammatika algteadmiste omandamisel ja kinnistamisel. Õppija omandab vajalikke teadmisi enese väljendamiseks ja suhtlemiseks.
Neid oskusi toetavad omandatud teadmised grammatikast ja õpitud sõnavara.
Saksa keel algajatele 0-A1.1 sobib neile täiskasvanud keelehuvilistele, kes ei ole varem saksa keelt õppinud või kellel on selles keeles väga vähesed algteadmised.
Oluline on olla positiivne, motiveeritud ning keele õppimisele aega leida – parimal juhul iga päev kas seda kuulates, lugedes või sõnavara õppides.
Rõõmusta alati tehtud edusammude üle.
Hea teada: Saksa keelt kõneleb emakeelena enam kui 100 miljonit inimest. Riigikeeleks on saksa keel nii Saksamaal, Austrias, Šveitsis, Luksemburgis ja Liechtensteinis.
Õppekava maht sügispoolaastal on 49 akadeemilist tundi, mis koosneb 36 kontakttunnist ja 13 iseseisva töö tunnist.
Õppeklassides on olemas vajalikud tehnilised vahendid (tahvel, CD-mängija, projektor jm) vastavalt vajadusele.
Grupis on maksimaalselt 10 inimest.
Tundides arendatakse nii hääldamis-, rääkimis-, kuulamis- lugemis- kui kirjutamisoskust.
Kasutame paaris- ja grupitööd, mitmesuguseid kuulamis-, kirjutamis- ja rääkimisharjutusi.
Koolitusel kasutame põhiliselt Studio express. Kompaktkurs Deutsch A1 A2 B1 õpikut ja harjutustekogu, millele lisanduvad vastavalt grupi vajadusele õpetaja koostatud toetavad lisamaterjalid.
Võtame läbi õpiku A1 osa õppetükid 1-6.
Saksa keelega tutvumine:
Tervitamine ja enda tutvustamine; saksa keele tähestik; populaarsed ees- ja perekonnanimed Saksamaal; rahvusvahelised sõnad saksa keeles; nime tähthaaval ütlemine.
Lektion 1 – Vestlused kohvikus.
Vestluse alustamine; enda ja teiste tutvustamine; kohvikus tellimine ja maksmine; numbrid; arve;
Lektion 2 – Kursusel suhtlemine.
Küsimuste esitamine; palve öeldut korrata; märksõna ja sõnaartikkel sõnaraamatus;
Lektion 3 – Vaatamisväärsused ja keeled Euroopas.
Linnad ja vaatamisväärsused; maad ja keeled; päritolu;
Lektion 4 – Inimesed ja elukohad.
Korterite ja majade kirjeldamine; ruumide sisustus; aadress; e-mail;
Lektion 5 – Kohtumised.
Kellaaeg, päevaplaan; kohtumise kokkuleppimine; kellaaegadest kinnipidamine; hilinemine; vabandamine; luuletus;
Lektion 6 – Orienteerumine.
Transport kodust tööle; tee või inimese järele küsimine; orienteerumine hoones; töökoht büroos; sissekanded kalendermärkmikus.
Tundides puudutatakse suuremal ja vähemal määral järgmisi teemasid:
Nimisõnade ainsus ja mitmus, määrav ja umbmäärane artikkel, verbi pööramine olevikus, eitus, käänded, eessõnade kasutamine, isikuline asesõna, omastav asesõna, modaalverbid, lahutatava eesliitega verbid, lausete ja küsilause moodustamine, käskiv kõneviis, lihtminevik tegusõnadest haben ja sein.
Koolituse lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt 75% auditoorsetes tundides ja lõputesti positiivne sooritamine.
Hindamismeetodid:
Tulemuste hindamine toimub pidevalt koolituse vältel vestluste, suuliste ja kirjalike tõlgete ning grammatikaharjutuste kaudu.
Koolituse lõpus tehakse kokkuvõttev kirjalik test oma teadmiste kontrolliks.
Hindamiskriteeriumid:
Testi sooritamine vähemalt 60% ulatuses.
Soovi korral väljastatakse tõend või õpiväljundite saavutamisel tunnistus.
Õppekavarühm – Keeleõpe
Tutvu õppekorralduse alustega.
“Kursuse juhendaja oli asjatundlik ja kannatlik algõppijate suhtes, lihtsamalt – ta oli tõesti hea õpetaja. Julgustas rääkima, olgugi, et esialgu võib valesti minna.”